Hopptävlingar

2011-03-06 @ 12:07:00 | Rebecka • Allmänt | © DailyHorses 2013
Både igår och idag har vi jobbat in egna starter genom att vara funktionärer på tävlingar på vår klubb.
Igår var det lokal hoppning storhäst och idag är det regional hoppning storhäst och vi har sett många fina ekipage och många duktiga hoppryttare samt hopphästar.
Klubben har nyss fått in nya, snygga hinder (mest hinderstöd och infångare) och det gör att banan ser roligare ut och jag blir mer och mer taggad inför de tävlingar vi ska vara med på.

Nästa söndag är närmaste tävlingen men det är bara en liten klubb där jag ska tävla Sune, 60 clear round och 70 med omhoppning. Därefter hoppas vi att vi har hittat några lokala hopptävlingar i närheten som vi kan åka till och tävla och där tävlar jag Kuhs, LD och LC. Ska bli roligt att åka ut och tävla eftersom det blir första gångerna för vår del och somsagt är jag VÄLDIGT taggad.

Hade inte med mig kameran varken igår eller idag men här har ni en gammal bild på något ekipage på en nationell hopptävling som vår klubb anordnade.
En av våra duktiga Jfk ekipage, Caroline och Cassandra



Kommentarer
Postat av: Sigrid

Tack så mycket!

2011-03-06 @ 17:09:46
URL: http://sosigog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback