Hästfilmer

2011-03-20 @ 19:12:10 | Hanna • Allmänt | © DailyHorses 2013
Under dagen har jag nu avverkat ett antal olika häst filmer!
Bland annat så har jag sett del två av den sjukt bra filmen Flicka, tvåan var dock inte alls lika bra. Efter att ha sett hur bra ettan var så blev tvåan en besvikelse.

En annan film jag tittat på denna dag som jag har spenderat i sängen för att vila mitt knä är Klara.
Vem har inte läst alla Klara böcker som liten lixsom? Var därför bara tvungen att de filmen. Men den var verkligen inte heller bra! Dom har ändrat hela handligen och personerna! Verkligen inte bra. Så har du inte sett filmen men läst böckerna så se inte filmen! Den förstörde bara.

Jag har även tittat på Hidalgo en mycket bra film som jag verkligen rekomenderar!





Kommentarer
Postat av: Anna :P

E det bättre i knät Hanna? Krya på dig ;)

2011-03-20 @ 21:03:14
Postat av: Emelie & Sandra

Fin blogg :)

2011-04-16 @ 14:13:21
URL: http://twobabesisall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback