Dressyr?

2011-03-23 @ 22:05:35 | Hanna • Allmänt | © DailyHorses 2013
Jag har funderat på att eventuellt starta en klubbdressyr nu på söndag på Boy.
Mitt motto har dock varit lite att bara hoppa och att dressyr inte är min grej, vilket jag fortfarande håller fast vi eftersom dressyr är så långsamt och tråkigt jämt, men det kanske vore värt ett försök? En lite klubbis lär ju inte skada, mer än att jag kommer skämma ut mig men det är smällar man får ta.

Så var tycker ni? Ska jag ställa upp i en klubbdressyr eller ska jag skita i det?


Hoppning är ju mer min grej! Gamal bild på mig och monster!


Kommentarer
Postat av: BECCA

JA! ÄNTLIGEN HAR DU BÖRJAT FUNDERA PÅ DET! xD

Men jaaa, du borde starta, en klubbis lix, no big deal ;)

2011-03-23 @ 22:18:28
URL: http://blondakakan.bloggplatsen.se
Postat av: Siri

lätt att du ska, det klarar du! :D

2011-03-23 @ 22:53:15
Postat av: Adina

Jadå!

Sedan tycker jag att dressyr är jätteroligt - det är en helt annan sak än hoppning :)

2011-03-23 @ 23:12:52
URL: http://adinis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback