Dagen

2011-03-29 @ 19:28:29 | Hanna • Allmänt | © DailyHorses 2013
Har varit på praktiken idag som alltid på Tisdagar. Idag longerade jag en sjukt fin 4åring, jätte fin är hon!
Sedan red jag även ut på två hästar. Red första rundan på Ruben en av tävlinghästarna som var jätte laddad och tyckte det var kanon kul att få komma ut och galoppera lite.
N'sta runda red jag på ett 6 årigt sto som heter Lexie. Det är en så sjukt fin häst! Passar mig perfekt och är jätte söt att titta på. Hon var lite tittig ute men med lite övertalning så gick hon kanonfint hela tiden och tyckte det var jätte roligt! Verikligen en liten drömhäst!


Ruben, tävlinghästen jag red idag. Bild från förra veckan då jag longerade honom.

Söta stallhunden Stella!


Kommentarer
Postat av: Evelina

sv: visst är hon ;D

2011-03-29 @ 19:39:40
URL: http://absolutfoto.blogg.se/
Postat av: Adina

Roligt! Det verkar vara fina hästar där du rider. Vad går du för skola egentligen?

2011-03-29 @ 21:30:12
URL: http://adinis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback