Bistro

2011-03-03 @ 20:10:31 | Hanna • Allmänt | © DailyHorses 2013
Idag när jag kom hem från skolan var det full fart eftersom jag skulle hinna med att rida två hästar innan det blev mörkt.
Jag började med Bisse som var lika pigg som vanligt, jag red i hagen idag med för säkerhets skull och eftersom han inte har varit i skogen på några veckor nu.
När jag travade fram var han mycket mjukare idag, antagligen tyckte jag bara det eftersom jag nu vet hur jag ska rida honom och har hittat knapparna så att säga. Formen var ju ganska okej igår men jag tycker att det var en mycket mer samlad och rund form idag och han jobbade på mer med sina bakben. Han var även fin i galoppen i början och höll den bra formen även där. Dock blev han lite glad efter vi galopperat en stund och villa busa lite, han ökade tempot lite och bytte galopp en gång, annars skötte han sig väldigt bra!
Becca som äger Bisse var även med och filmade lite idag så filmen kommer upp så fort hon har skickat den och jag har laddat upp den! förhoppningsvis kommer den redan ikväll!

Så länge får ni nöja er med en bild på den lilla bus hästen ♥



Kommentarer
Postat av: Siri

Vilken härlig röd färg han fick på den bilden :) Hur fin som helst!

2011-03-04 @ 00:30:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback