ännu mer otur

2011-03-24 @ 15:40:44 | Hanna • Allmänt | © DailyHorses 2013
När jag kom till skolan idag kände jag att jag har sjukt ont i min vad och även lite i foten, så dreg av strupman för att kolla och möttes av en sjukt svullen fot!
Även vaden var jätte svullen och öm så jag vet inte vad som har hänt faktiskt..
Tog iallafall av lindan som jag har runt knät för att få bättre stöd eftersom jag fortfarande har ont i knät och då släppte svullnaden lite i vaden och den blev bättre. Dock ser min fot fortfarande ut som satan åch trotts att jag hållit den väldigt högt hela dagen går svullnaden inte ner.. Men snart kommer pappa hem så han får kolla på det då!
Mer updates kommer senare, men jag tror dock inte att det blir något stall idag tyvärr, snarare ett läkarbesök..


Världens mest underbara Raymond får stå för bilden ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback