Nytt i menyn

2011-06-15 @ 22:00:53 | Rebecka • Allmänt | © DailyHorses 2013
För att det ska bli lättare för nya läsare, när de börjar läsa bloggen så har jag nu fixat så att ni kan läsa mer om oss och de hästar vi rider. Om ni skrollar ner i menyn så ser ni två bilder som ser ut såhär:
och

Om ni klickar på den första (alltså bilderna med Hanna) så kommer ni till en profil där Hanna skrivit om sig själv, Fleche, Sunni, Boy och Svenssons hästar. Och om ni klickar på den nedre (med bilderna på mig) så kommer ni till min profil där jag skrivit om mig, Sune, Kuhs och Skrållan.

Hoppas nu att det ska bli lättare för nya läsare!
Vad tycker ni om idéen? Bra eller dålig?



Kommentarer
Postat av: Adina

Toppenbra! Äntligen! :D

2011-06-15 @ 23:21:50
URL: http://adinis.blogg.se/
Postat av: Fanni

sv: ja eller hur Pepieta är så fiin :) har du egen häst?

2011-06-16 @ 12:24:04
URL: http://mrsbroccoli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback