Nu bär det av!

2011-06-22 @ 09:38:00 | Rebecka • Allmänt | © DailyHorses 2013
Nu håller jag på att packa in all packning i bilen för att sedan åka och hämta Sofie som ska följa med och sedan bär det av till Vedbände för ridläger. Där spenderar jag sedan 10 underbara dagar och efter det åker jag till mitt sommarställe på Öland. Jag har varken internet på Vedbände eller på Öland så uppdateringen kommer bli mycket lidande. Hanna får klara sig själv tills hon också åker och sedan får ni ha en härlig sommar utan dator fram till vecka 30 då jag kommer hem igen och bloggar som vanligt!

Ha en super härlig sommar för det kommer jag att ha! :D

Härlig bild från Vedbände förra året!


Kommentarer
Postat av: Adina

Åh, ha det toppentrevligt! Fota massvis så vi får se när ni kommer hem! :D

2011-06-22 @ 10:57:42
URL: http://adinis.blogg.se/
Postat av: Sophie

Rebecka och Salsa! Saknar alla härliga dagar på vedbände =) FÅGELHOLKEN ÄGER!

2011-07-05 @ 10:58:54
URL: http://soobloggen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback