Hästgodis

2011-06-21 @ 15:32:45 | Rebecka • Allmänt | © DailyHorses 2013
Köpte hästgodis idag eftersom det är smidigare att ta med till ridlägret än äpplen, morötter eller knäckebröd (tänk ett 10 dagar gammalt äpple, eller supermjuk morot eller fuktiga knäckbröd liksom).
Men jag har funderat lite över vad som faktisk är bäst för hästen. Jag tror på det "naturliga" alltså äpplen o.s.v men jag vet inte om helt vanligt hästgodis är lika bra, sämre eller bättre.

Vad föredrar ni att ge era hästar? Ger ni godsaker som belöning?

Sådant här hästgodis köpte jag!


Kommentarer
Postat av: Adina

jag brukar ofta ta med något äpple eller så:) Men vi har även hästgodis som är mer praktiskt vid träning & tävling borta :)

2011-06-21 @ 23:26:31
URL: http://adinis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback