Härligt

2011-06-09 @ 08:19:12 | Rebecka • Allmänt | © DailyHorses 2013
I morgon är det skolavslutning och för mig då, slutet av nian.
Sedan startar ett härligt sommarlov, med mycket häst inblandat, med ridläger och även ridning här hemma på ridskolan! Efter sommarlovet börjar jag gymnasiet där jag ska plugga häst på ett naturbruksgymnasium här i närheten. Är väldigt taggad inför det också, och det ska bli riktigt roligt att få rida på lite andra hästar än ridskolehästarna regelbundet!

Förutom att jag ska rida i skolan, på ridskolan och Skrållan nästa termin så kommer vi ju också åka ut och tävla div. 2 med ridskoleponnyerna som vi har haft på lokala denna terminen! Det ska också bli väldigt roligt och jag är extremt taggad! De lokala på hemmaplan ska jag tävla på Sune, vilket också blir väldigt kul eftersom han krånglade så mycket på klubbhoppningarna för något år sedan, men nu har skärp till sig och hoppar hyffsat!

Som ni ser så blir det väldigt mycket häst för mig nästa termin och jag är jättetaggad inför både sommarlovet men också efter det då mycket roligt och nytt kommer!

Jag och Kuhs på lokala på Svarttorp! :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback