Fullt upp

2011-06-19 @ 19:57:56 | Rebecka • Allmänt | © DailyHorses 2013
Alla förberedelser inför ridlägret håller på att fixas här hemma. Alla kläder som ska tvättas ligger i tvättmaskinen, rummet är nästan färdigstädat och packlistan är skriven. Just nu håller jag på att tvätta borstar. Man kan låna borstar där men jag föredrar att ta med mig, för då blir det lättare att hålla koll på dem och dessutom ligger de som finns där i en klumpig hink som bara är jobbig att bära med sig!

Så nu står jag redo med Grumme-såpa, diskborste och en massa borstar som är redo för tvättning!
Lite snabbtagna bilder!
Nu ska jag fortsätta tvätta ;)


Kommentarer
Postat av: Tessan

Detta påminde mig om att jag också måste ta tag i att tvätta alla borstar, haha!

2011-06-19 @ 21:40:20
URL: http://gulingpower.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback