Eventuella planer

2011-06-26 @ 19:41:29 | Hanna • Allmänt | © DailyHorses 2013
Om vår gamla ridbana torkar upp i veckan så ska jag och Flechen nog ta en barbacka hoppning hemma någon dag. Gjorde det förra året som en vadslagning med Sanna, om jag hoppade 70 cm barbacka på Flechen så skulle hon starta dressyr på honom. Det slutade med att jag hoppade 1m barbacka och hon fegade ur på dressyren. Jag är itne förvånad, men men.
Men innan jag åker till min sommarstuga så ska vi nog hinna med en till hoppning då både jag och flechen tyckte det var roligt! Men då måste den lilla banan vara användbar. Den nya har ju inget staket än tyvärr men det kommer så småning om det också!


Förra årets hoppning.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback