Mysig stalldag

2011-07-25 @ 21:20:25 | Rebecka • Allmänt | © DailyHorses 2013
Första dagen som "personal" på ridlägret på ridskolan är avklarad!
Hästarna hade haft en 3 veckors semester på sommarbete och i morse klockan 8 var det dags att hämta hem dem tillsammans med alla lägerbarnen.
Sedan var det att ha teori med barnen, och vi gick igenom visitering så att de sedan kunde visitera alla ponnyer eftersom det behövs många ordentliga visiteringar direkt efter sommarbetet. Som vi trodde hittade vi endel sår, mängder med fästingar och rinnande ögon. Dock inget allvarligare!

En kort skrittrunda i skogen med hela ridlägergänget blev det barbacka och jag red Boyke. Mysig dag har det helt klart varit och ser fram emot dessa tre veckor jag har framför mig som kommer innehålla 3 ridläger, massa hästar och härligt umgänge!

Två dåliga mobilbilder från uteritten idag!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Sv: Jo det är ju sant! :) Hahah tack ;)

2011-07-25 @ 21:49:48
URL: http://frihetsdressyr.blogg.se/
Postat av: Kajsa :)

där är ju jag ! :D

2011-07-27 @ 17:00:37
URL: http://kajsaskirhammar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback