Uppdaterat

2011-01-18 @ 19:55:05 | Rebecka • Allmänt | © DailyHorses 2013
Nu är ytterligare lite ändrat, bland annat headern.
Vi kommer även ha våra namn under varje inlägg så att ni enkelt kan se vem som skrivit inlägget för jag har förstått att detta kan vara ett problem.

Så här kommer det se ut:
Lite snabbt gjort bara men det är ju någonting.


Och så till hästsnacket...
Igår red jag Zlatan igen, inget märkvärdigt förutom att han börjar bli ganska mjuk igen. Jag red i vårt nyaste ridhus på ridskolan och han blir faktiskt ganska avslappnad där inne trots att han inte är där så ofta, även när han är själv.

I morgon ska jag rida Skrållan också. Det var länge sedan jag red dressyr på henne för det brukar oftast bli att jag rider henne i hoppspecialen eller ut i skogen. Roligt ska det bli i alla fall trots att hon inte är en sådan ponny som går super fint, hon är mer en ponny som pinnar på med sina små lurviga ben.

Och så på fredag då.
Det är markarbete, som vi har ungefär 3 gånger per termin, och då ska jag ha Sune! Det kommer bli jättekul för jag har inte ridit honom på väldigt länge eftersom jag har haft Skrållan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback