Ryttarlicensen för 2011

2011-01-23 @ 11:31:25 | Rebecka • Allmänt | © DailyHorses 2013
Igår blev äntligen min ryttarlicens för 2011 betalad.
Vi skulle ha betalat den i fredags kväll men mamma hittade självklart inte sin dosa så det fick bli i gårkväll istället.
Egentligen spelar det ingen roll för de arbetar ändå inte på helgen, utan de kommer få den på måndag hur som hellst. Dock hoppas jag att jag kan få den godkänd till på måndag så att jag hinner anmäla mig till den Lokala Ponnyhoppningen på våran ridskola i tid. Anmälningsdatumet går ut på tisdag.

Jag kollade även vilka som skulle vara med på denna lokala och såg att en häst som har hyrts ut från Vedbände, det ridläger jag åker till varje år, ska vara med. Han heter Tuborg och är en superfin hopphäst.

Jag ska tävla Kuhs, som är en ridskoleponny på min ridskola.

Ridkoleponnyerna i hagen

Nu måste jag skynda mig och byta om för jag ska följa med Hanna upp till Fleche!
Bilder blir det såklart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback