mode?

2011-01-20 @ 22:50:18 | Hanna • Allmänt | © DailyHorses 2013
Sorry att jag inte skrivit förens nu men har suttit fast vid Tv:n och kollar handbolls VM!

Kollade in på Hööks hemsida tidigare i veckan och hittade en del grejer som jag verkligen inte gillade alls! Saker som jag aldrig skulle sätta på mig eller min häst och som jag inte förstår varför dom ens lägger in sådana förslag i en så stor häst kedja som Hööks ändå är. Här kommer två bilder på de jag reagerade mest på:


Hur kan man göra en reflexjacka så gräslig?
En vanlig reflexjacka kan vara väligt användbar och bra att använda.
Men hur kan kan designa en såhär sjukt ful?



Detta inte allt för snygga täcke finns i både termo och fleece.
Själv skulle jag ALDRIG sätta på min häst något sådant.

P.S. jag vet redan om att det är fler än jag som reagerat så på detta täcke så det behöver ni inte berätta!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback