Lugn tur

2011-01-29 @ 16:01:46 | Hanna • Allmänt | © DailyHorses 2013
Idag när jag väknade kände jag mig inte alls frisk och jätte hängig. Därför fick det även bli en lugn dag för lilla Flechen. Vi skrittade en sväng barbacka med Rebecka och Bisse.
Mycket mysigt!


Finaste idag innan ridningen

Igår när Flechen skulle få gå ut i hagen höll han på att dö i en hjärtinfarkt. Det visade sig att det låg ett vildsvin i hans halmbal ute i hagen och Flechen som är rädd för allt höll på och dö, den fjanten.
Man misstänker nu att det än en mamma med massa kulltingar som springer omkring i området så jag kan lova att JAG inte tänker rida ut själv något mer!!


P.S. Nu ligger bilden på schabraket uppe!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback