Fleche

2011-01-23 @ 17:45:55 | Hanna • Allmänt | © DailyHorses 2013
Eftersom min klantiga häst har lyckats att dra av sig en sko igår så går han ju bara med tre skor.
Men han har vilat alldeles för mycket denna veckan pågrund av det dåliga underlaget, så idag bestämde jag mig för att trimma lite i skritt i hagen iallafall.
Valde och rida barbacka eftersom jag då har lite bättre inverkan på honom i skritten.
Han var väldigt stel och motvillig idag och ville inte alls vara med, med efter en stund när jag börjat få koll på hans bogar och fick honom under mig bättre så blev han fin och då nöjde jag mig där. Man ska ju sluta när det går som bäst!
Becka var även med och fotograferade så vi tog lite bilder efter också. Så laddar upp några av dem här !


Jag och Flechen, haha inte så vackert med xP


Jag och Fleche


Jag och finaste♥

Har massor av fler bilder från dagen så säg till om ni vill se fler!


Kommentarer
Postat av: matilda

fina :)

2011-01-23 @ 18:03:54
Postat av: Siri

Jättefina :) vill gärna se fler bilder :D

2011-01-23 @ 20:44:46
Postat av: Anonym

Jag skulle väldigt gärna se fler bilder.

De var super fina och hästen ser ju riktigt fin ut. =)

Vad är han för ras?

2011-01-23 @ 21:01:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback