Dagens ridtur

2011-01-15 @ 19:13:57 | Hanna • Allmänt | © DailyHorses 2013
Det var ju meningen att jag idag skulle åka upp till stallet och fota vinterbilder på Fleche och hans ägare, dock blev det ändrade planer.
En av tjejerna i stallet var sjuk och undrade därför om jag kunde rida hennes häst eftersom han hade vilat i nästan en vecka. Så jag och Sanna(som fleches ägare heter) bestämde oss för att rida i en av hagarna där man har plöjt ett fyrkantspår. Bisse som jag red var väldigt pigg och ville mest springa iväg hela tiden, men efter ett tag lugnade han ner sig och började arbeta så smått. Det blev väldigt soft ridning idag med tanke på att det har snöat och det blir tungt för hästarna att pulsa i mycket snö.
Hon som äger Bisse(och även bor på gården där vi har Flechen) bestämde sig för att gå ut och ta lite bilder på oss när vi red i snöovädret.
I galoppen var Bisse väldigt pigg och galopperade i skänkelvikningar mest hela tiden. (vet inte varför han gör så men han brukar göra det när han inte får springa så fort som han vill.)
Efter att vi ridit färdigt i hagen bestämde vi oss för att ta lite fin bilder bl.a. när vi galopperade i allén på gårdspalnen.
Det blev en hel del fina bilder så tänkte lägga upp några av dem här! Hoppas ni gillar dem!


Jag och Bisse


Jag och Bisse


Sanna och Fleche


Sanna och Fleche



Alla bilder är fotograferade av Bisses ägare Rebecka och redigerade av mig.


Kommentarer
Postat av: Me

Fina bilder

2011-01-16 @ 12:06:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback