Ridningen

2011-02-04 @ 21:47:13 | Hanna • Allmänt | © DailyHorses 2013
Som Becka redan har skrivit så hoppade vi ju de hästar som vi ska ha imorgon på dagens lektion, så jag hoppade alltså Boy. Han var väldigt mjuk och fin idag och hade en mycket trevlig form i både skritt trav och galopp.
Vi hoppade ju som sagt inte så mycket idag heller eftersom hästarna ska gå rätt hårt imorgon. Men vi som ska tävla fick hoppa högre än de som är nya i gruppen och bara tävlar klubbhoppningar. Så jag hoppade alltså några gånger på 90 cm i kombinationen och Boy hoppade jätte fint och tog verkligen i man kände hur roligt han tyckte att det var.
Jag hoppas verkligen att han har kvar den glädjen och det tagget som han hade idag tills imorgon så det blir en bra tävlingdag!
Som sagt bilder och filmer är att vänta så håll utkik!


Mycket suddig och ful bild men hittade inget bättre på mig och boy som ni inte redan sett.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback