Redan sagts

2011-02-27 @ 21:28:07 | Rebecka • Allmänt | © DailyHorses 2013
Jag har inte jätte mycket att tillägga från det Hanna redan har skrivit men jag bestämde mig för att göra ett inlägg ändå.

Gårdagen var super rolig med en massa skratt och prat.
Jag och Hanna umgicks hela dagen och vi pratade nästan konstant så jag kan säga att min hals inte mår så jätte bra ;).
Jag letade efter ett nytt tävlingsschabrak och ett par ridbyxor på mässan igår men jag hittade inget av det. Vi sprang runt och kollade på VARENDA schabrak på hela mässan men det var inget som var snyggt och passade Kuhs i rätt prisklass för mig. Ridbyxor kollade jag inte jätte mycket på men jag ville bara ha ett par enkla som inte kostade en förmögenhet och det fanns mest märkesvaror om man ville hitta ett par snygga.

Istället köpte både jag och Hanna en likadan tröja som ni ser på mig här:
"Man får vá som man é. När man inte blev som man skulle."

Det är en tradition för mig att köpa sånna tröjor på Göteborg Horse Show och jag har dessa; "Liten men tuff" "Söt men livsfarlig" och "Jag är inte dum, jag har bara otur när jag tänker."
Alla är köpta olika år på Göteborg Horse Show.

Som sagt hade jag en sjukt rolig dag och det var intressant och peppande att få se både de unga ryttarna och de mer erfarna för man blev riktigt taggad att själv försöka gå samma väg.
Eftersom jag har långt ifrån samma bra zoom som Hannas kamera blev det inga bra bilder utan jag ger er bara en på banan som GP-ponny ryttarna hoppade.
Nu känns våra hinder här hemma väldigt tråkiga trots att vi nyss fått nya.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback