Hej igen

2011-02-09 @ 20:37:27 | Rebecka • Allmänt | © DailyHorses 2013
Jag har varit väldigt oaktiv här denna veckan och jag är jätte ledsen över det.
Det ska det dock bli ändring på nu!

Egentligen skulle jag ha ridit Skrållan idag men hon mådde inte så bra sa ägaren så hon skulle vila. Istället ska jag rida henne på hoppspecialen på fredag. Kanske kan hitta någon som tar kort eller filmar då, så att ni får se lite, eftersom ni inte har sett alls mycket av Skrållan och absolut inte när hon hoppar.
Har bara en bra bild på Skrållan, och den har ni redan sett så det kan jag inte heller bjuda på.


Nästa vecka, eller rättare sagt från söndag vecka 6 till söndag vecka 7, så ska jag ta hand om min kompis Emmas ponny Mr Mohers Dancer, eller Mio som han kallas. Så det kommer bli MYCKET uppdatering om det eftersom vi dessutom har sportlov då.
Jag hoppas att det blir någon video och många bilder. Jag ska ta med kameran så ofta jag kan och annars får det kanske bli lite sämre mobilbilder, som ni överlever med.
Jag ska ha med honom på hoppspecialen nästa vecka också, men då har vi markarbete så jag får väl hoppa med honom någon annan gång.


Som sagt så ska jag bli bättre på uppdatering, nu när besökarsiffrorna inte längre är låga.

Bara för att jag inte hittade en hästbild..




Kommentarer
Postat av: josefintormner

SV: Hej! Fin blogg! och kul att ni tittat in på min:)

Det är inte jag på den bilden.. men noup ja har inte sidecut. Men jag tycker att det är väldigt coolt. Så kör på de! :D

2011-02-09 @ 21:21:22
URL: http://josefintormner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback