Göteborg Horse Show

2011-02-20 @ 18:14:51 | Hanna • Allmänt | © DailyHorses 2013
På Lördag bär det av mot Göteborg och Göteborg Horse Show!
Jag själv tycker att det är en mycket trevligt häst arangemang och är där varje år och har varit där i 4 år tillbaka nu.
Vi åker alltid en hel buss ner dit varje år från våran ridklubb och det blir alltid ett härligt gäng! I år ska jag ju naturligtvis åka med Becka, men även några andra tjejer i stallet, det ska bli så himla roligt!
Det som står på schemat under lördagens show är bland annat Världscupen i Dressyr, Grand Prix hoppning, GP ponny finalen, Young rider hoppning, show och massa mer, så det lär bli en rolig och spännande dag nere på
Skandinavium.



För er som aldrig varit på Göteborg Horse Show så har de en väldigt stor och bra mässa där man kan hitta mängder med bra saker till ett bra pris. Det jag ska försöka hitta iår är bland annat ett par nya ridbyxor, ett nytt tävlings schabrak till Flechen som Sanna kan ha när dom tävlar(eftersom hennes e så grymt fult :P) och lite småsaker så som nytt ridspö m.m.

Bild från förra årets världshoppning, Helena Lundbäck

För en som aldrig besökt Göteborg Horse Show rekomenderar jag er starkt till att göra det!



Kommentarer
Postat av: Malin&josefina

lagt till dig nu, säg till när du lagt till oss:))

2011-02-20 @ 19:54:18
URL: http://sjoisbisam.blogg.se/
Postat av: Sanne

Sv;



Aha, kanske nåt att spana in dårå, jättefin var den! :)

2011-02-21 @ 12:02:31
URL: http://youngriders.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback