Svar på kommentar

2011-12-08 @ 16:57:00 | Rebecka • Allmänt | © DailyHorses 2013

Svar: Det är nog fler som undrar då det varit dålig uppdatering om det så jag tar det såhär! Jag har en just nu som jag har lite på "G" om man nu kan kalla det så. Det är en till som jag vill provrida innan jag tar beslutet om den andra men det knepiga är att få in en tid. Nu när det börjar lida mot jul så har både vi och hästägarna lite svårt att hitta en tid då båda kan.. Förhoppningsvis får vi in en provridning nästa vecka och sedan ett beslut innan jul då det hade varit skönt att inte behöva börja om helt efter jul och nyår då vi är borta.

Som ni kanske förstår så snurrar tankarna på högvarv just nu och det är ju inget lätt beslut. Det måste vara en ponny som jag verkligen gillar och kan tänka mig att tillbringa varje dag tillsammans med. Det ska vara den perfekta ponnyn som passar just mig och det är svårt att hitta här i vimlet av ponnysar tillsalu.

Ni får självklart uppdatering såfort det händer nått nytt! :)


Kommentarer
Postat av: Josefine

sv: Samma här! Åh, nu vill jag inte ha snö längre :< ;)

2011-12-08 @ 18:40:39
URL: http://svartogul.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback