Stilhoppning

2011-12-16 @ 22:12:25 | Hanna • Allmänt | © DailyHorses 2013
Idag hade vi en liten stilhoppning på träningen. Tycker själv att det är väldigt bra och nyttigt att ha det så att man får veta mer precis hur man rider och vad man ska förbättre/ jobba mer på! Jag hade Sanni idag också och hon var super laddad! Jätte kul när hon är så på och verkligen vill! Bromsen var dock lite ringrostig idag då hon helst ville spring mycket fortare än jag tyckte var nödvändigt. Hoppade även lite plank hon tyckte var lite otäckt och hoppade som sjutton över dem. Men som sagt, det gör ingenting att det inte ick 100%igt, det viktigaste var att vi hade roligt och att hon var så himla glad♥

Resultatet på stilhoppnignen var väl inte det bästa då jag dels inte gjorde mitt bästa och att Sanni var på bus humör! Trotts det fick jag ganska så höga poäng, inget under 7 :)


Finaste pluttan ♥


Kommentarer
Postat av: Josäfin :>

Din ponny är sååå charmig :D

2011-12-16 @ 22:26:28
URL: http://jossanamigo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback