Sannis dag

2011-12-18 @ 20:54:13 | Hanna • Allmänt | © DailyHorses 2013
Klubbhoppningen idag på busponnyn gick väl sådär. Hon var så sjukt taggad och hoppade mest runt och brallade på första rundan. På framhoppningen var hon också ganska taggad och på men när jag väl kom in på banan exploderade hon så taggad och glad var hon. Väldigt roligt att hon har fått en sådan hoppglädje nu på sista tiden men hon behöver lugna sig lite så jag inte ramlar av :P Det blev väl ingen snygg ritt precis och jag hade inte jätte bra koll på henne då hon busade mest hela tiden. Hon stack förbi på ett hinder då jag la mig på mage, sedan vet jag faktiskt inte vad vi gjorde men jag red jätte konstigt på ett hinder och vi tappade galoppen och hon kunde inte hoppat i det läget så vi fick ett stopp på ett hinder som kom precis ur en sväng. Sdan försökte hon bocka av mig en gång så kraftigt att jag tappade balansen lite och var tvungen att lägga en volt för att komma rätt på nästa hinder och inte sätta henne i skiten. Om ni räknade ihop det där så blev det en uteslutning i första klassen med vi fick ändå en bra känsla och hon var så himla glad att det inte gjorde något!

Valde att hoppa 80 cm en gång till istället för 90cm som var plannerat och då hoppade hon super fint och lyssnade kanon och nollade jätte fint!



Kommentarer
Postat av: Moa Jonsson

sv; Tack så jättemkt! <3

2011-12-18 @ 21:21:53
URL: http://moajonsson.blogg.se/
Postat av: natalja

sv; hihi det tkr jag oxå :D



Va fina och duktiga ni är!

den där ponnyn har så himla fräck färg!! :D

2011-12-18 @ 21:29:51
URL: http://ltotheove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback