Så irriterande

2011-12-10 @ 20:13:44 | Hanna • Allmänt | © DailyHorses 2013
Något jag verlkligen inte förstår är varför folk i häst världen ska vara så himla snobbiga och egensinniga. Varför kan man inte glädjas åt någon annan eller hjälpas åt med olika saker så att det blir så bra som möjligt för alla? De flesta hästmänniskor jag träffat på är bara så himla fokuserade på sig själva att de inte bryr sig om hur många som far illa bara de får sin vilja igenom. Har verkligen lagt märke till detta nu de senaste veckorna då det har planerats massor ihop med andra häst människor. De viker sig inte för någonting utan gör verkligen allt för att få som de vill för att det ska bli så bra som möjlig för dem. Att andra kommer med andra förslag eller ideér bryr de sig inte om då allt som de säger är bäst. Jag har verkligen fått nog nu och jag orkar verkligen inte med häst världens attityd längre!

Varför kan inte alla bara vara trevliga och snälla mot varandra och dra år samma håll istället för att bara tänka på sig själva jämt? Har verkligen fått nog av detta nu!


Ibland (just nu) vill jag bara försvinna från hästvärlden och bara ta det lugnt ett tag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback