Hoppning med bästa♥

2011-12-09 @ 21:49:26 | Hanna • Allmänt | © DailyHorses 2013
Fick hoppa min älskade Sanni precis som jag ville idag! Det var sjukt länge sedan jag red henne så jag var lite ring rostig i början av framridning och fick inte till den där fina runda formen som hon har då hon var väldigt stel och jobbig. Men efter lite framridning släppte hon igenom jätte fint och jag fick en underbar känsla! Hon var då jätte fin i alla gångarter och var precis lagom frammåt och de märktes att hon tyckte det var lika härligt som jag!
Hoppningen gick väl lite sådär kanske men jag var så himla glad över att äntligen få hoppa henne igen att det inte spelade någon roll. Och framförallt så tyckte hon det var minst lika kul och taggade som sjutton på hindren! Kom lite fel några gånger och det var väl lite bådas fel men vi redde alltid ut situationerna och hon hoppade även i skitlägen! Duktiga ponnyskrutten♥ Det var lite banhoppning med en liten kombination och vi hoppade den på ca 80-90 någonting och hon skötte sig kanon!


Det finns inget bättre än att sitta på din rygg gumman♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback