Home sweet home!

2011-12-11 @ 20:50:15 | Hanna • Allmänt | © DailyHorses 2013
Nu är jag äntligen hemma efter en grymt lång dag i stallet. 15 Timmar har jag idag spenderat uppe i stallet och fixat allt och ingenting känns det som. Det var ju som sagt luciashow idag och eftersom både jag och Becka sitter med i US så var det bara att bita ihop och göra det bästa av saken!

Massa förberedelser har gjorts iordning hela dagen och när showen väl började var det mängder som jag skulle hinna vara med på men jag han och mycket blev det :p Mer om allt jag och becka var med på kommer senare då vi skriver de i separata inlägg :)


Finaste Boy var lika fin idag :)


Kommentarer
Postat av: Alice

Sv: Det är så jobbigt, täcken allt. Inte ens om hon har fått något nytt kan hon låta bli!! ;)

2011-12-12 @ 08:43:29
URL: http://aliceochshakira.blogg.se/
Postat av: Tova ♥

Gud så söt häst!

2011-12-12 @ 14:30:42
URL: http://ponnysmurfarnas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback