Ett härligt minne

2011-12-30 @ 16:34:00 | Rebecka • Allmänt | © DailyHorses 2013

Ni som läste vår blogg i somras kanske kommer ihåg när jag skrev detta inlägget efter att ha skrittat ut på Sune tillsammans med Linda som ledde Lolli. Det var bland det härligaste jag gjort och det är lite konstigt. Vi har tävlat, lyckats bra och utvecklats enormt inom ridningen (och självklart har detta varit helt underbart) men att en kort liten uteritt i skritt kan betyda så mycket, ännu mer än resten...

Bilderna är alltså från den uteritten, men de var bara snabbt tagna för att visa er men detta minnet kommer jag inte glömma i första taget så det var inget som behövde fotograferas!

Har ni också ett minne som betyder mycket för er? Berätta!

Kommentarer
Postat av: RebeccaV-allroundhasten

snygg design! :)



nu börjar bloggningen komma igång igen så titta gärna in :)

2011-12-30 @ 16:37:02
URL: http://allroundhasten.blogg.se/
Postat av: Anna :P

Mitt härligaste var lite liknande ditt :) Gick på promenad med Dotten när det var eftermiddag och solen sken på ett så guldigt sätt som det bara kan göra! Gick bara runt anläggningen men det var helt underbart :D<3

2011-12-30 @ 18:26:13
URL: http://Ponnyberoende.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback