Gårdagens hopplektion

2011-12-10 @ 08:09:00 | Rebecka • Allmänt | © DailyHorses 2013
Red min älskade plutteponny Sune igår!
Han var inte den villigaste till arbete som vanligt och på framridningen var det något som kändes väldigt annorlunda. Jag började fundera på vad det kunde vara och insåg snabbt att han inte hade någon padd under sadeln som han brukar. Han gick nämligen lektionen innan så jag hade inte märkt förrän en stund in på framridningen men tydligen hade den varit borta några dagar men nu återfunnen. Det är tokigt att det kan kännas så fel och hela ridningen blev helt annorlunda utan padden. Konstigt..

Iallafall så hoppade han duktigt igår. Till en början verkade det som om han skulle tagga till ordentligt men när vi väl började hoppa bana så var han inte riktigt på hugget. Första omgången så gick det superbra, men när hindren höjdes lite så tappade han sugen lite. Kom nära på nästan alla hinder och hoppade sina stora "Sune-språng". Men jag är supernöjd över honom ändå och njuter av varje sekund på hans rygg! ♥


Kommentarer
Postat av: Lisa

Tack!Jättefinblogg ni har:)Följa varandra via bloglovin?

2011-12-10 @ 08:23:10
URL: http://guldponnys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback