Första gången x2

2011-12-12 @ 21:49:13 | Hanna • Allmänt | © DailyHorses 2013
Idag var det praktik som vanligt på måndagar och jag var naturligtvis ute hos Erica Lantz som vanligt.
Blev lite nytt för mig idag då jag nu gjort två sakerjag aldrig gjort förr!

Det första jag gjorde var att rida i en dressyr sadel! Det har jag faktiskt aldrig gjort innan då jag aldrig inriktiat mig på dressyr. Men vi red tre hästar samtidigt och det var den enda sadeln som Ruben kunde ha som inte användes så så fick det bli! Meningen var bara att jag skulle rida fram honom åt erica men det slutade med att jag red hela ridpasset då hon tyckte han gick bra med mig. Det är verkligen en grymt fin häst att rida så himla fin! Han är förövrigt till salu som om någon letar efter en mycket fin hopphäst som gått 1.40 med placering så är han en riktig pärla!

Det andra jag gjorde för första gången idag var att rida på en hingst! Det hade jag heller aldrig gjort innan då jag inte varit i mycket kontakt med hingstar innan jag började vara hos erica! Hon har väldigt snälla och lugna hingstar och det var kul att få testa på det! Han var lite kinkig till en början men när han hade fått trava igång lite var han faktiskt riktigt trevlig att rida!


Hingsten Architecht med förre ryttaren Niklas Arvidsson efter vinst i
5års championatet och Bereeders!



Kommentarer
Postat av: my

sv; vadkul :D filmer då? :D

2011-12-12 @ 21:53:14
URL: http://monkiapa.blogg.se/
Postat av: Emma

Ostbågs-anton!

2011-12-12 @ 22:35:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback