Äntligen fredag

2011-12-02 @ 15:57:00 | Rebecka • Allmänt | © DailyHorses 2013
Är riktigt taggad inför denna helgen!
Har mycket roligt att göra med hoppträning idag, provridning imorgon och dressyrtävling på söndag (det är väl roligt bortsätt från att jag inte kan programmet ännu).

Detta tar emot lite att säga men jag hoppas nästan att jag får Kuhs (och inte Sune, det är det som är lite jobbigt) idag eftersom jag ska tävla honom på söndag och eftersom det var så otroligt länge sedan jag hoppade honom. Det var förra lokala hoppningen som var på hemmaplan men sedan dess har jag bara ridit ett dressyrpass på honom som var förra veckan.. Som vanligt får ni uppdatering när vi kommer hem efter ridningen ikväll, såklart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback