Utomlandspraktik

2011-08-26 @ 15:42:12 | Hanna • Allmänt | © DailyHorses 2013
Vi kan genom skolan få chansen att praktisera utomlands i tvåan. Men för att vi ska få göra det måste vi själva hitta ett ställe som vi vill vara på och ta kontakt me dem om de skulle kunna funka. Jag har hela tiden planerat att jag vill pka någonstans för att prova på hur det är att jobba med hästar i andra länder. Så jag och en annan klasskompis ska åka ihop. Vi har abra ett problem just nu. Vi har bara augusti ut på oss innan allt ska vara inne och vi vet inte vart vi ska åka.. Vill gärna åka till ett lite varmare land, kanske spanien eller södra USA. Frågan är bara om vi kan hitta ett bra ställe som verkar passa oss som vill hålla på med hoppning.

Vet ni några bra stall utomsland där man kanske skulle kunne få ha praktik? Alla tankar och förslag är väldigt välkommna! :D


För det är verkligen det här vi båda vill göra!


Kommentarer
Postat av: RebeccaV

Jag vet att westernrancher i USA är väldigt uppskattat av de som åkt dit. Många har sagt att det varit en fantastisk upplevelse.. De ha blandannat fått rida då såklart western och varit ute o klättrat i bergen med hästarna och ridit bland boskap osv :)



(glöm inte veckans outfit på min blogg )

2011-08-26 @ 17:57:20
URL: http://allroundhasten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback