"Trim"

2011-08-10 @ 21:28:57 | Rebecka • Allmänt | © DailyHorses 2013
Skulle även trimma Sune idag men..
Började väl ganska seriöst men blev lite frustrerad när han bara knäcker av nacken i skritten och jag inte kan göra jätte mycket åt saken! Sedan ville han inte alls i traven och jag kände mig bara elak när jag inte var så mjuk i handen som jag borde. I galoppen gick han fint ett tag i början men sedan dog vi väl båda två. Efter det fungerade inget och varken jag eller han orkade något.

Då knöt jag tyglarna i en knut (red som vanligt barbacka), släppte dem och red i skritt, trav och galopp med armarna rätt ut. Var superhärligt även om han inte riktigt gick dit jag ville.. Haha, så söt är han när han gör bättre galoppfattningar när jag bara flängde runt lite än när jag red seriöst! :p



Två dåliga oredigerade mobilbilder på Sune idag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback