Tjenare!

2011-08-03 @ 12:06:56 | Hanna • Allmänt | © DailyHorses 2013
Just nu sitter jag ungefär 3 km från land ute på en liten ö dit vi har åkt för att sola och bada. Tog med datorn i hopp om att internet skulle funka här och tro det eller ej men det gör det! Det har inte fungerat på hela sommaren men här ute funkar det alldeles utmärkt!

Imorgon bär det av hem igen efter tre soliga och roliga veckor här på västkusten. Även om jag har haft det väldigt roligt och skönt så längtar jag nu hem! Framför allt längtar jag efter stallet, hästarna och alla mina underbara vänner som jag nu inte träffat på vad som känns som en evighet. Så det ska bli väldigt skönt att få komma hem igen!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback