På väg!

2011-08-04 @ 12:24:00 | Hanna • Allmänt | © DailyHorses 2013
Nu sitter ja äntligen i bilen på vägen hem! Så snart är jag hemma i jönköping igen!
Kan ni gissa vad det första jag ska göra när jag kommer innanför dagen är? Slänga på mig stall skorna och sticka still stallet!! Förhoppningsvis så hinner jag åka upp till ridskolan innan ridlägret är slut för dagen och träffa min älskade Sanni igen! Och självklart alla andra där som jag har saknat massor!
Sedan bär det nog av till Flechen för att hälsa på honom också så fort jag bara kan ♥


Kommentarer
Postat av: FELICIA STENBERG

hej sötnos ! ska vi följa varandra via bloglovin. tycker hästar är intressant så då hade det varit bra att kanske börja läsa er blogg och får lite information:)

puss & kram!<3

2011-08-04 @ 16:51:40
URL: http://feliciaastenberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback