Ont i halsen

2011-08-27 @ 11:22:18 | Rebecka • Allmänt | © DailyHorses 2013
Vaknade med en extrem halsont idag.. Kunde inte svälja utan att halsen gjorde grymt ont. Har fått ner lite te med honung i så nu är det lite bättre i alla fall, men tyvärr får jag tillbringa hela dagen i soffan hemma framför TVn, och jag som hade tänkt ta mig en tur upp till stallet och hjälpa till lite på dressyrtävlingarna.. Typiskt!

Jag hoppas att jag är fit for fight igen i morgon så jag kan vara funktionär då istället!


Gud vad jag saknar min Skrållan! Förhoppningsvis kommer hon hem från betet snart...♥


Kommentarer
Postat av: LINN - PONYROYALS

sv: Skrev fel XD

2011-08-27 @ 12:09:26
URL: http://ponyroyals.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback