Motivation?

2011-08-30 @ 16:40:51 | Rebecka • Allmänt | © DailyHorses 2013

Nyss hemkommen från första skoldagen denna veckan. Jag har ju varit sjuk hela helgen och mådde inte bra igår heller, så då fick jag stanna hemma (vi hade ändå bara en lektion). Jag har inte varit så pigg och därför inte så motiverad att blogga. Det är jag fortfarande inte trots att jag har piggnat till och orkade mig till skolan idag..

Nu när min motivation är nere, så tycker jag att ni kan hjälpa mig lite!
Vad ska jag blogga om?
Och vad gör ni för att få motivation igen?
(inte just till att blogga utan till vad som hellst).

Jag skulle pallrat mig iväg till stallet idag eftersom jag trots allt mår bättre än innan men så slutar kommer man ut från skolan och ser att regnet öser ner, minst sagt! Av någon anledning vill inte högre makter att jag ska åka till stallet.. suck!


Bild från härligaste ritten i mitt liv! ♥
Skritt-tur i skogen på världens bästa ponny i solskenet!


Dock har jag haft både motivation och tid att börja på en ny design till bloggen. Kommer göra en snygg, stilren och ordentlig som vi ska behålla! Det enda som ska ändras på den är möjligen färgerna, beroende på årstid och även byta ut lite bilder allt eftersom de andra blir äldre. Jag lovar er att designen ska vara upp i oktober någon gång (den ska vara perfekt och jag vill inte behöva stressa) men ni står ut!




Kommentarer
Postat av: Emma

Sv: Tack! Blir så glad<3 Fin blogg!

2011-08-30 @ 19:14:07
URL: http://horzeemma.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej rebecka, vet inte om du minns mig, men det är iaf jag(och min syster) som hyr Salsa. Kan lägga till att det går bra med henne o hon är jätte snäll osv.. Iaf såg dig på div.II:s första omgång, tänkte säga att jag också hoppar i samma zon! :D Plus att jag hoppar Salsa nästa omgång. Skulle hoppat förra gången men min andra häst blev skadad. Tänkte det skulle va kul för dig att veta att Salsa kommer! :D

2011-08-30 @ 20:45:49
Postat av: Emma

Sv: tack!:D

2011-08-30 @ 21:43:19
URL: http://crystallheart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback