Läkaren

2011-08-26 @ 20:37:51 | Hanna • Allmänt | © DailyHorses 2013
Var ju som sagt hos läkaren idag med tummen. Han kände o vred och fixade med de mesta. han kom fram till att det inte var något som var av och att jag hade fått en rejälsmäll på mjukdelarna och ett ledband som gör ont. Röntgen hade kunnat utesluta spricka men de hade vi inte varken tid eller lust med så de sket vi i :p
Har fått order om att ta de lite lugnt men att använda den lite lagom utan att dra upp skadan på nytt, ska även försöka ha tummen tejpad under den tid jag sitter på hästryggen för att undvika plötsliga rörelser och stötar. Annars är det bara att köra på normalt som jag gjort hitills xD


Så i helgen blir de ut och rida massor på Flechen vilket var sjukt länge sen jag gjorde! Blir nog nån stock också som jag känner mig och Flechen rätt ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback