Funktionär

2011-08-27 @ 20:06:00 | Hanna • Allmänt | © DailyHorses 2013
Vart funktionär på den regionala dressyren som varit på jfk idag. Jag och Frida var parkeringsvakter och ansvariga för de som skulle ha uppstallning. Rätt lång tråkigt faktiskt och vissa dressyr människor är ju inte alltid så trevliga..
Det är faktiskt en sak jag inte förstår. Varför ska dressyrmänniskorna vara mycket snobbigare och otrevligare än hoppryttare? Säger verkligen inte att det är alla för jag har även träffat på en hel del väldigt trevliga och glada människor idag. Men vissa förstår man lixom inte varför de ska vara så överlägsna..

Imorgon ska jag och Frida vara funktionärer igen då det istället är nationell dressyr. Och då ska vi vara grind öppnare så det blir nog lite roligare än att sitta ute på en parkering :P


Detta är utan tvekan den snyggaste och coolaste dressyrhästen jag någonsin träffat och haft i min närhet under en längre tid. L, en mycket fin häst jag aldrig kommer glömma!


Kommentarer
Postat av: Sofia

Jättefin häst - och blogg!

2011-08-27 @ 22:13:20
URL: http://evlingeryttarna.blogg.se/
Postat av: PONNYSKRUTTARNA - sandra

fin header du har!

2011-08-27 @ 23:02:59
URL: http://ponnyskruttarna.wordpress.com
Postat av: Anna :P

L var så fin :) Saknad <3

2011-08-28 @ 15:20:20
URL: http://sweetannaolsson.bloggplatsen.se
Postat av: Elsa

Hanna u know that jag har copyright på den bilden eftersom jag har tagit den... Usch och fy på dig som har snott den;)

2011-08-29 @ 23:37:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback