Flechen♥

2011-08-27 @ 18:44:44 | Hanna • Allmänt | © DailyHorses 2013
Det var faktiskt jätte länge sedan jag red Flechen nu.. Hade inte ridit honom sen innan jag åkte på semester innan idag då. Så det var verkligen skönt att få sitta upp på stjärnan igen :) Dock känns det att jag har tappat väldigt mycket ridning under sommaren som jag måste träna upp igen. Tog ett tag idag innan jag och Flechen hittade knapparna igen och vi hittade dem inte helt heller. Men det är inte så konstigt när det var så länge sen som vi jobbade ihop. Så nu ska vi komma igång med träningen lite i höst här så att det ska funka lika bra som innan :)

Hade tänkt rida ut idag men de åskade på avstånd så ville inte ge mig ut i skogen om de skulle komma åt vårt håll, så det blev lite trimm på banan istället. :)


Bild från Gränna tävlingarna på fin Flechen och Sanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback