Angelica och Richmond

2011-08-30 @ 15:48:27 | Hanna • Allmänt | © DailyHorses 2013
Igår hjälpte jag en av ridlärarna att göra iordning hennes häst innan hon skulle träna då hon inte själv hinner det eftersom hon har lektioner fram till 15 minuter innan träningen börjar. Så jag hjälpte till att göra iordning honom. Sedan var jag även med och tittade och fotade under träningen. De var jätte duktiga och det gick jätte bra för dem!





















Det var några av de bästa bilderna.

Nu ska jag dra mig upp mot Flechen för en uteritt i ösregnet! :D


Kommentarer
Postat av: Kajsa

åh gud vad fin han är ! :D

man kan inte tro att han är så fin , när man ser hur han kan vara när man gör iordning honom och tar in honom från hagen när han tramsar ;)

men jätte fina bilder ! :D

2011-08-31 @ 21:51:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback