Aldrig en lugn dag

2011-08-14 @ 07:25:00 | Hanna • Allmänt | © DailyHorses 2013
Hade egentligen tänkt att ta en lugn dag idag och bara vara lite. Men den planen spräcktes ganska fort då jag istället nu är på väg till en hästtävling i Gränna! Det är Sanna och Flechen som ska tävla första tävlingen efter sommaren så vi får väl se hur detta går med Flechens monster mage han lyckats dra på sig över sommaren :P

Hur de gick får ni veta när jag kommer hem senare och då kommer även massa bilder då jag endast ska vara fotograf imorgon för att vila min tumme som just nu inte mår alls bra efter dagens ansträngningar.


Gammal bild på Sanna och Flechen i Bratteborg.


Kommentarer
Postat av: Anneli Johansson - tävla om en Lá Kim Hoppluva hos mig:

sv: förstår att de är tråkigt. har så mycke hemma med renovering och hästarna tar jag hem om 2 veckor så efter de kommer de garanterat komma roligare inlägg :/

2011-08-14 @ 08:42:13
URL: http://stallekekullen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback