Tips?

2011-04-23 @ 13:16:00 | Hanna • Allmänt | © DailyHorses 2013
Idag tänkte jag vända lite på allt och fråga er läsare om lite tips.
Härom dagen så hjälpte jag Danne (han jag jobbar åt) med att tvätta hans hästar inför en stor tävling, bland annat så var det en skimmel med som var mer gul än vit..
Skrubbade och skrubbade men alla möjliga sortersschampo och till slut blev hon vit igen.
Dock var svansen hel omöjlig att få vit igen, hur man än skrubbade så var den fortfarande gul..

Så därför undrar jag nu om ni läsare har något extra knep som ni kanske har hört ska funka eller som ni vet fungerar av erfaranhet? Är väldigt tacksam för alla svar, inte så kul med fina skimmlar som går omkring med gula svansar...


Hur får man en man och svans att bli såhär vita och extremt fina?


Kommentarer
Postat av: Siri

här finns lite olika tips, du kan ju kolla om nåt verkar bra :)

http://www.bukefalos.com/f/archive/index.php/t-542043.html

2011-04-23 @ 15:06:38
Postat av: Lisa

Ursäkta,det här handlar inte om detta inlägget...men varför bloggar ni aldrig om hur de gick när ni red i fredags? Nu i slutet av april tycker jag att de har varit lite oaktivare en vad det var innan...

2011-04-24 @ 09:00:42
Postat av: Amanda

SV; Fin blogg ni med :)

2011-04-25 @ 18:14:18
URL: http://paandan.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback