Springrunda

2011-04-11 @ 20:59:08 | Rebecka • Allmänt | © DailyHorses 2013
Tog mig tiden att sticka ut och springa en runda efter stallet. Det var skönt eftersom det hunnit bli riktig vår här nu och mina slöa ben behövde verkligen få kämpa på lite. Dessutom kan det ju förbättra min ridning som Hanna skrev i ett inlägg häromdagen och det är mest därför jag tränar. Jag ska också vara med på Vårruset med några andra kompisar så man får ju träna upp sig lite tills dess.
Nej, men nu ska jag äta Wook. Vi ses!

Några hästar som står bredvid där jag springer ibland. (Ursäkta för dålig kvalité, mobilkameran är inte så bra).



Kommentarer
Postat av: Evelina Blomqvist

Sv: haha men ellerhur. Känns ju dumt lixom ;)!

2011-04-11 @ 21:26:33
URL: http://evelinablomqvist.blogg.se/
Postat av: frida

Tack! härligt med vår, gud så söta små pluppar på bild!

2011-04-11 @ 21:55:41
URL: http://pahastensrygg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback