Rolig dag framför mig

2011-04-22 @ 09:09:00 | Rebecka • Allmänt | © DailyHorses 2013
Godmorgon allihopa!

Idag blir det mycket stall och ganska mycket ridning, vilket kommer bli jätte roligt.
Först ska jag rida ut på busponnyn Skrållan tillsammans med Emma på hennes ponny Mio som jag red under sportlovet. Skrållan är mycket pigg och busig i skogen, och det är därför jag helst ska rida ut på henne så ofta jag bara kan så att hon får komma ut mycket, i och med att hennes ägare är för liten för att ha tillräckligt mycket pli på henne när hon får för sig att busa.

Sedan ska vi rida och hoppa stockarna som finns i skogarna runt om vår ridskola med hoppspecialen. Vi brukar hoppa stockarna ungefär två gånger per termin om vädret tillåter och idag blir första gången för i år. Får se vem jag får rida men jag hoppas (såklart) att jag får Sune. :)

Tog en bild på en stalloutfit eftersom någon önskat det härom dagen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback