Okoncentrerad

2011-04-06 @ 21:34:58 | Rebecka • Allmänt | © DailyHorses 2013
Red Skrållan idag, trots att jag är sjuk, och det gick inte jätte bra. Varken jag eller hon var särskilt koncentrerade och hon var spänd mest hela tiden. Hon stack iväg en gång på grund av att en person klampade runt på läktarn men hon borde egentligen inte brytt sig, hon bara utnyttjar tillfället den lilla busungen.

Mot slutet gick det bättre med galoppfattningar från skritt och skänkelvikningar i skritt och trav. Galopperade mest av henne och så och tvingade henne inte att jobba så mycket, för jag var för utmattad efter en hel skoldag, sjuk som jag är.

Nu måste jag plugga inför ett prov i morgon. Vi hörs!


Dåliga bilder på Skrållan före och efter ridning, men det är alltid något!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback