Mot stallet

2011-04-19 @ 12:43:00 | Rebecka • Allmänt | © DailyHorses 2013
Snart ska jag dra upp till stallet i det underbara vårvädret vi har här!
Släpar nog med mig kameran och tar lite bilder, det är värt att dokumentera detta väder tycker jag!

Jag hade skrivit upp någonstans (minns inte var) att det hade snöat den 21 april förra året. :o Det kan man verkligen inte tänka sig att det skulle göra i år. Får hoppas att det inte blir något hemskt aprilväder!

Datorn är fortfarande inte lagad men jag ska försöka uppdatera så gott jag kan!

Vårbild från i år!



Kommentarer
Postat av: Adina

Åhja, jag vill ha vår nu, ingen mer snö tack!

2011-04-19 @ 14:12:38
URL: http://adinis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback