Månadens läsare i MARS

2011-04-05 @ 19:12:02 | | © DailyHorses 2013
Dags att avslöja månadens läsare för MARS!


Och månadens läsare är... *trumvirvel*
ADINIS.blogg.se
Besök hennes blogg eftersom hon har varit så snäll och besökt och kommenterat våran.

Ditt pris får du vara med och bestämma lite själv om. Du får nämligen välja mellan att få en ny header till din blogg eller att vi länkar dig via vår bilddagbok + en länk i vår meny i en månad.
Svara i en kommentar på detta inlägg och bestäm vad du vill ha.

Från och med "Månadens Läsare" i April så kommer de som vinner få stå i vår meny i en månad innan nästa "Månadens Läsare" utses. Detta kan ge dig många nya besökare.

Kommentarer
Postat av: Adina

Åh! :D Kul! Jag vill nog gärna ha en länkning i eran meny, vill ni ha bilder eller liknande?

En header tänker jag snart fixa själv, så fort som jag får lite nya bilder.. thihi :)

2011-04-05 @ 22:09:03
URL: http://adinis.blogg.se/
Postat av: Adina

Länken i menyn är ännu inte uppe? Eller är jag bara blind som inte ser den? :)

2011-04-12 @ 21:49:18
URL: http://adinis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback